Thursday, March 17, 2011

Aku Rindu KAYUH!!!!

Tahun 2010 merupakan tahun gelap dalam karrier berbasikal aku, tapi tahun yg indah dalam kehidupan aku. Aku dikurniakan anak perempuan yg comel Aasia Airish namanya.

Dgn isteri mengandung dan kelahiran Aasia aku tidak sanggup meninggalkan mereka berseorangan dirumah jadi tiadalah kayuh. Ada tu ada la tapi sekitar keramat je. Badan pun da x fit cam dulu.. kene workout banyak nie untuk mencapai tahap kayuh FRIM full loop 1 shot balik :D

Basikal pun banyak da berubah.. walaupun x kayuh upgrade ttp upgrade.. hehe frame, seat post, FD, taya semua da tukar. Basikal yg baru nie x rasmi2 lagi masuk offroad. Ingat nak start dgn kayuh di putrajaya balik.

Tapi... ramai geng2 kayuh da aktif moto balik.. Tinggal Lan je kot yg mungkin setia nak berkayuh. x pe.. ramai lagi geng2 yg bole di join. Cuma takut aku jadi bebanan je. Maklum la berat pun da naik balik nie.



No comments:

Post a Comment