Wednesday, February 11, 2009

10.2.09 | Nite Ride

AU 4 > AU 1 (11.2km)

1.Cd

My first nite ride. Bebudak nie ajak lepak minum kat tomboi pastu surh bawak laptop nak tgk gamba broga.. fuh camne nak kayuh bawak laptop nie. Hmm... belasah je la. Letak laptop dalam beg deuter aku kayuh sampai rumah azrul yg berhampiran dgn kedai tomboi.

Aku yg naik beskal lagi awal sampai dari yg naik kete. Terasa emo sebentar. Kasi azrul laptop suh bawak kedai aku nak gi cari rokok. Lepak2 dalam sejam setengan aku kayuh balik. Laptop tinggal rumah azrul sebab aku risau la bawak laptop malam2 takut jadi paper melesap laptop aku.

Sampai rumah kul 1 pg. So, pengajaran, jgn la ride malam x de lampu... ahahhahaha aku gamble je. Bahaya do, banyak gak kete hon aku. Xpe ari nie nak try je. Pasi aku beli lampu depan n blakang dgn segera. Nak harapkan Am beli sampai bile2 aku pakai pelita minyak tanah.

1 comment: