Monday, March 30, 2009

29.03.09 | Mamak Nite Ride

Rumah > Jumma > Rumah (12km)

Route : http://picasaweb.google.com/lh/photo/DsC7MsNfBfdNzowYWRnkVg?authkey=Gv1sRgCK6p5YX9iqW_1QE&feat=directlink

1. Cd

Weeken lepas x dapat ride sebab gi kursus kawin. Kakiku gatal ingin mengayuh. Aku sms hidir, azrul n mk iela ajak lepak kedai tomboi. Slalu aku amik dieorg sebab umah aku paling ujung tapi kali nie aku nak kayuh.

B4 gerak aku cek lampu dan condition basikal. Lampu lip lap blakang aku malap la plak. Ari tu tertinggal open dalam kete sehari. Da la bateri kedai tu kasi cap ayam. Maklumla lampu RM 5 inggit.

Janji kul 11, 10.30 aku gerak dari rumah sebab last time aku try hampir 30 min nak sampai. Tapi kali nie renyai2 dan suasana sejuk. x sampai 20 min aku sampai. Skali kedai tomboi tutup . Sms dieorg sume tukar tpt gi jumma.

Lepak2 sampai kul 1 aku gerak balik tapi balik ikut jalan dalam. Jalan nie dekat skit tapi gelap cam cerita zombie kg pisang. Cuak benda tu satu hal, cuak kene pow pun satu hal. Len kali kene lalu jalan besar la.

2 comments:

  1. sini rupanya ko...
    gegege

    keep up the guud workk bro...

    woiitt dah lalu sentul tu...sms2 laaa...
    bleh gak aku join rempit.

    ReplyDelete